19 November 2010

Lagi Hantu Menumpang Di Dalam Gambar


Kata orang, kalau tak cukup ahli pasukan ketika ekspedisi, cepat pergi cari. Tapi kalau terlebih diamkan sahaja. Encik Zaril mengirimkan gambar yang pelik ini.
Teks berikut disertakan:
salam sume...
gambar ni aku ambil tym buat experiment biology di salah sebuah kolej
matrikulasi yg aku blaja pada thun ni,2010.....
aku x pasti ape bende yg bertandang diantara membe aku yg berbulat merah tu....
saje nak kongsi ngn kome...
Nampak gayanya ada sesuatu entiti yang cuba menumpang di dalam gambar ini. Kalau manusia sekalipun, mana kakinya? Agak menyeramkan.

Terima kasih kepada pengirim. Teruskan mengirim gambar hantu anda kepada kami.

6 ulasan:

Pakcu Sofi berkata...

Macam dekat Kolej Matrikulasi Perak je ni..aku penah kena kacau situ..satu malam kitorang lepak2 dekat pondok..ada sorang membe snap gmbr membe..bila tgk balik dekat bilik, ada lembaga berdiri blakang dia..mcm pontianak pon ada..esoknya bila nak tgk balik, henpon tu dah rosak, xleh nak baiki dah

danny_nrc berkata...

same as me.... back kat cafe c kalo tk silap... yg cafe last skali kat blog girl tu... jadi kes mcm ni gak masa taun aku dulu....
05/06

Unknown berkata...

a'ah la...same cam kt kmpk...
lagipun saye skrg study kat sini...so far tade la lg nmpak antu mcm nie kn...
btw, lecturer kat tgh2 mcm kenal jer....hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Ni btl pnya hantu lar.. Hantu btl!!!

Tanpa Nama berkata...

mmg btol... aku tk nafikan kalo benda pelik2 jd kat kmpk.... mmg taun aku mcm2 brlaku...

Tanpa Nama berkata...

Aku pon dulu kmpk..ingat lg masa time exam, katil tepi dinding, bilik sebelah yg aku ingat spatutnya katil yg betul2 tepi aku takde org n budak2 bilik tu buat tmpt letak stok makanan..aku terjaga masa tido malam tu, n lutut aku terketuk dinding sebelah..aku dengar bunyi ketuk dari arah sana jugak..utk kompomkan, aku ketuk 2 kali lg guna tgn..n 'benda' tu ketuk 2 kali jugak.terus aku g tido sebelah kwn aku..hohho..takut..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...