22 November 2010

Gambar Hantu Di Mengkarak

Gambar Hantu kali ini dikirimkan oleh seorang sahabat. Gambar ini diambil di Kampung Mengkarak, Bera, Pahang. Pengirim berkata ketika gambar diambil memang takde entiti putih kat sebelah budak tu. Pengirim menyertakan teks berikut.. err.. saya harap anda semua biasa dengan telor Pahang:

Koi dapat gambo ni dari seorang rodong Kampong koi di dalam daeroh Bera ni,dia ckp semasa gambo ni ditangkap mmg takde pun perempuan/kanak2 baju putih tu sdg berjalan kat situ,masa tu dah nak senja,budak kecik yg cangkung tu demam pada malam tu..wallahualam..
perhatikan kaki nye seperti tak jijak ke bumi..aokme nilaikan lah..wallahualam.



Ok, luangkan sedikit masa anda untuk renung gambar ini. Memang kaki dia tak jejak tanah. Muka pun tak nampak. Gambar diambil time senja. Orang kata time senja ni memang banyak makhluk halus berkeliaran.

Apa-apa hal saya serahkan kepada pembaca yang bijaksana untuk menilaikannya. Teruskan menghantar gambar-gambar hantu kepada kami.

16 ulasan:

Md Fuad Safian berkata...

yer kew niew??..

c-boz00 berkata...

palsu!
hapakehalnya tetiba nak amik gambar budak demam tengah mencangkung.kalau alasan nak buat gambar kenangan, angle dan riak budak demam tak menunjukkan ke arah itu.
pasal terapung dan muka, semuanya boleh dilakukan dengan menggunakan patung.

sekadar pendapat..

Nur Misnan berkata...

salam... syaitan ada dimana2
tapi dalam gambar ini
seperti di buat2 atau memang itu syaitan..
tidak mustahil..

bab budak kecik tuh terus demam pada malamnya
memang tidak mustahil
kerana kemungkinan angin maghrib
yang tidak elok...

sebab itu bila waktu nak maghrib
sila2 lah pulang ke rumah....

..nOj.. berkata...

beralih bulan gamaknye budak ni. tu yang demam tu. hehe

Tanpa Nama berkata...

kalau tgk dalam gambar tu bdak yang cankung tu tengah melihat budak pakai baju putih..so nak kata benda tu tak nampak tak le jugak..nak kata tak jejak pon tak jugak..kalau keadaan lari pon boleh snap gambar terapung.

Tanpa Nama berkata...

memg la tak nmpk muke ek.gamba belakang bdn tuh aku rs..

Tanpa Nama berkata...

aku nampak kaki..
cuaca tak mcm senja pun
budak tu pun nampaknya tengah tgk
bdk bju putih tu.(maybe akak dia)

Mazru Majid berkata...

budak tu nangis tibe2 je..sdgkan diaorg mmg x nmpk sesape ms tu..

crashdude berkata...

Heheheh.. itu mmg budak.. dia bawak batang kayu kat tangan.. nampak terangkat sbb dia tengah berjalan.. sebelah kaki jejak tanah lagi..kalau dari depan kompem nampak terapung...

Illusi optic ni dipanggil belladucci effect.. google la.. :)

Tanpa Nama berkata...

mengarutlah semua ni....senang nak buat semua tu...suruh orang yang baju putih tu melompat lepa tu ambik gambar...jadi mcm dalam gambar tulah.....semua mengarut....nak tipu konon pirahhhh....

makan babi berkata...

kalau percaya ni gambar hantu memang ko bebal.melayu hutan

Saiful Amin berkata...

Jom register di www.youthster.tk . . .website sosial malaysia . .law anda berminat nk jadi admin . .ikuti syarat mudah yg dsediakan k .. =)

Tanpa Nama berkata...

Hantu boleh menampak dirinye kalo sihantu tu mahu berbuat demikian sbb dai tu gologan jin..
Tp dalam gambar ni, tak nampak mcm real, mcm dibuat2... tp manalah kita tau ini mungkin benar..

Kpd c-boz00: org ni bukan nak ambil gambar budak demam, tapi budak tu demam pada malam hari.. cuba lah fahamkan ayat tu baek2... hurmmm.

Kpd makan babi: ko ni makan babi jalang ke, atau babi sial ke atau kau yg babi sial... sial punya orang makan babi... tu la, makan lagi babi, perangai kau pun macam babi sial jugak...

Tanpa Nama berkata...

selamber je hantu 2 jlan ea....
plek2...

Tanpa Nama berkata...

antu ape nie, ade byg2 la pulak.....

cikkelanadaie berkata...

kalau betol hantu xpayah tkut la... sbb hantui ni adlh jelmaan syaitan yg pangkatnye pling bwh skali... lau nk tkut pun tkut pd syaitan yg dkt sakaratul maut... tu bapak segala bapak syaitan dtg nk goda hamba Allah yg ngah nazak nk mti...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...