12 November 2010

Gambar Hantu di Seksyen 12 Shah Alam


Gambar hantu yang ni kena perhati betul-betul. Ada nampak?
Teks berikut disertakan oleh pengirim gambar, Anas:

Gambar ini diambil pada 22/10/10. Semasa itu saya dan beberapa org rakan saya telah pergi ke rumah yang dikatakan berhantu ini pada jam 3.30 pagi. Tiada apa yang berlaku, hanya apabila kami pulang dan melihat gambar, kami terperasan ada sesuatu dibelakang rakan saya.

Apa pendapat anda?

8 ulasan:

~MiZz Azz!an+!e~ berkata...

manakutkn...xkira tul atau tipu...but saya tul2 mntk simpang..xnk kejadiaannn ni berlaku kt saya

crashdude berkata...

Tak nampak ape2 pun.....

Tanpa Nama berkata...

cm pocong...

seeksfingers berkata...

cuba save gamba tu, pastu invert color..

Anas berkata...

hey,ni sy yang ambik gambar ni. tak thu lah apa binatang kat belakang tu, haha! ni kat rumah yang org kata rumah mona fendi tu. seram lah jugak suasana dia. try lah invert colour dia! nak jugak thu apa mende tu.

ceyda chezzie berkata...

nak tanya lah.. rumah tu kat mana ek?? kalau tau lah.. thanks.. :)

Ghades Johor ٩(-̮̮̃•̃)۶ berkata...

ye x ye jga. mne lokasi?
eum~ mcm hot je mmt ni ;p huhuh

Tanpa Nama berkata...

ah ngkau...mgdik plak...0wg suh k0men antu,bkn mamat 2.,gatal pek ke ap.,mknan hantu k0 ne...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...