15 November 2010

Gambar Hantu Tepi Semak (Kuala Kerai, Kelantan)


Rumah tinggal memang sarang hantu. Ketiadaan penghuni di dalam rumah menyebabkan entiti-entiti lain menjadikan kawasan tersebut tempat tinggal mereka.

Gambar ini dikirimkan oleh Saudara Fakhruddin. Gambar ini juga adalah screenshot dari video yang beliau ambil di Kuala Krai, Kelantan. Resolusinya terlalu kecil untuk dikaji dengan lebih teliti.

Pengirim menyertakan teks berikut:

Video ni (telah di capture)diambil semasa adik saya pulang dari sekolah, dia saja-saja ambil video ni. Rumah kat sebelah hantu tu dah lama tak didiami orang. Blakang rumah tu pun penuh semak samun. Jd tak logik klu orang nak pegi belakang rumah tu. Lokasi Kubang Lebur, Kuala Krai Kelantan. Dengar kata juga ni adalah tapak hospital zaman dulu(tak tau btul ke tak).

Diharapkan agar Saudara Fakhruddin dapat mengirimkan kepada kita video yang dimaksudkan untuk kita nilaikan bersama-sama.

Tinggalkan komentar anda dan teruskan menghantar gambar hantu anda kepada kami.

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tah tah.. patung "org org" tu kot.. tak nampak rupe antu pon.. he he

crashdude berkata...

nampak sangat macam patung orang2

Eric berkata...

udin apa juga ko nampak sini ni? ko driving kah alala :P

Tanpa Nama berkata...

tu papan tanda tu...

Tanpa Nama berkata...

Tu rumah jiran aku laa..mane ade da 24 thun aku dok ctu...

Tanpa Nama berkata...

dkat sgt ngn umah aq...xpenah nmpak pon
dh la siang ari!
hahaha

Tanpa Nama berkata...

scarecrow pa

Tanpa Nama berkata...

Ak dah tengok dah video ni . Mmgg betullah hantu .

Tanpa Nama berkata...

itu rumah yang saya pernah tinggal di sekitar tahun 1990-2000. mmg rumah tu dah usang dan tidak berpenghuni. semasa saya tinggal di situ mmg tidak ada kejadian aneh yang berlaku

PAK WAWANG DI BALI berkata...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui AKI DARMO saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan AKI DARMO,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan AKI DARMO yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti, AKI DARMO juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penglaris jualang silahkan hubungi AKI DARMO di 082-310-142-255 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya –ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI -http://pendidikan-merangin.blogspot.co.id

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...