24 November 2010

Gambar Pontianak?


Gambar hantu ini di kirimkan melalui Facebook tidak lama dulu. Gaya macam kat Shah Alam. Takde pulak info disertakan sersama gambar ini. Tak dapat dipastikan adakah amoi sama sibuk nak posing ke ataupun benar-benar penampakan hantu.

Jesteru komentar dan pandapat anda sangat dialu-alukan.


Nota : Kini anda boleh meninggalkan komen melalui akaun Facebook anda. Cubalah!

6 ulasan:

M.Huzaifah Muntalip berkata...

Haha aku rasa pontianak tu pun kawan-kawan depa jugak. Sebab x ngeri mana pun pontianak tu.

Huzai
http://melayukini.net

aina eyra berkata...

eh ! eh !mcm kt I-CITY je kn ..bru niat na pegi..haihh !! takot la pulok ..:)

Tanpa Nama berkata...

agak2 la nak kencing pun... puntianak ade pakai body hugging ke..yapeda....melayu kuat tipu!!

aiman berkata...

haha ngeri gak-http://zaimzero.blogspot.com

Amirul Selamber berkata...

Cantiknya 'pontianak' 2 kan..

Tanpa Nama berkata...

Tu amoi laa..xsegaje tuu..kebetulan lalu situ...hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...