09 April 2008

Gambar Pokok Kelapa Pelik


Pokok kelapa ni bercabang dan mempunyai dahan seperti pokok biasa. Sungguh misteri.

11 ulasan:

adol berkata...

pelik pokok kelapa nie... x penah jumpe pun...

Tanpa Nama berkata...

Mcm mengkudu masak!!!!

Tanpa Nama berkata...

ala, kat masjid kampung aku pun ada pokok betik bercabang 6. ada bran. tpi malas nak heboh tkut panganut agama lain kata tuhan diorg

Tanpa Nama berkata...

kat kampung aku ada pokok kelapa cabang tiga. xde pe la pelik sgt pon
tapi orang tua-tua cakap pokok kelapa bercabang2 ni biasa ada penunggu

GadisBerstokinBelang berkata...

ade hikmah nie

Tanpa Nama berkata...

kt kg ak pn byok...
kecoh je

Tanpa Nama berkata...

erm,,kelape pown de pnunggu ke?? hak3...tgu pe? tgu buah klape tukar jadi stoberi ek...wakakaka

nurul5667 berkata...

aq rasa pokok nie ada hantu kot..tapi aq takut sangat ngan hantu.....buat ape takut ngan pokok nie...tuhan yang ciptanya kn...

Tanpa Nama berkata...

nie pokok kelapa potochop kalu korang nak tau la...

first_love berkata...

jgn lh serius sgt,,sekadar hiburan.

Tanpa Nama berkata...

X kecoh x heran konon abis tu yg pegi msuk blog ni wat pe tengok jgak ye x ...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...