09 April 2008

Gambar Pokok Kelapa Pelik


Pokok kelapa ni bercabang dan mempunyai dahan seperti pokok biasa. Sungguh misteri.

12 ulasan:

adol berkata...

pelik pokok kelapa nie... x penah jumpe pun...

Tanpa Nama berkata...

Mcm mengkudu masak!!!!

Tanpa Nama berkata...

ala, kat masjid kampung aku pun ada pokok betik bercabang 6. ada bran. tpi malas nak heboh tkut panganut agama lain kata tuhan diorg

Tanpa Nama berkata...

kat kampung aku ada pokok kelapa cabang tiga. xde pe la pelik sgt pon
tapi orang tua-tua cakap pokok kelapa bercabang2 ni biasa ada penunggu

GadisBerstokinBelang berkata...

ade hikmah nie

Tanpa Nama berkata...

kt kg ak pn byok...
kecoh je

Tanpa Nama berkata...

erm,,kelape pown de pnunggu ke?? hak3...tgu pe? tgu buah klape tukar jadi stoberi ek...wakakaka

nurul5667 berkata...

aq rasa pokok nie ada hantu kot..tapi aq takut sangat ngan hantu.....buat ape takut ngan pokok nie...tuhan yang ciptanya kn...

Tanpa Nama berkata...

nie pokok kelapa potochop kalu korang nak tau la...

first_love berkata...

jgn lh serius sgt,,sekadar hiburan.

Tanpa Nama berkata...

X kecoh x heran konon abis tu yg pegi msuk blog ni wat pe tengok jgak ye x ...!

PAK WAWANG DI BALI berkata...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui AKI DARMO saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan AKI DARMO,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan AKI DARMO yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti, AKI DARMO juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penglaris jualang silahkan hubungi AKI DARMO di 082-310-142-255 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya –ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI -http://pendidikan-merangin.blogspot.co.id

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...