14 April 2008

Gambar Hantu Lagi


Ni kes ni aku tak tahu apakehal. Penampakan hantu ke ataupun kes bad make-up. AKA muka tepung. Bagi anak-anak gadis sunti di luar sana, jangan pakai bedak muka tebal sangat, nanti akan disangka hantu.

13 ulasan:

haqa berkata...

btul ke ni hantu . mcm awek salah sorang je

WanQie berkata...

tol la macam awek jer..

http://onepictureagain.blogspot.com/2008/04/penunggu-sungai.html

erin berkata...

tipu ar..

Tanpa Nama berkata...

bOleh cye ker?

wanhai berkata...

bkn la 2 awek..tp aku nak knalan ngan dia ley x :-)

basir berkata...

anda pasti itu hantu... ke kawan kamu...

Tanpa Nama berkata...

nampak cam cun jer..

Tanpa Nama berkata...

minah tu x takut ker wt mam tuu

Tanpa Nama berkata...

Aik!Hantu pun pakai bedak juga?

Tanpa Nama berkata...

kihkihkih... aku rase ni kes baru nak blaja pki make-up.. ni mesti terover pki foundation n compact powder.. tu pasal la nampak cam berkepuh je..

Tanpa Nama berkata...

BTUL KE TDK NI...CAM MUKA PELAKON BLUE JE......

Tanpa Nama berkata...

jangan berlagak sangat .. entah2 nanti korang ambik gamba kat tempat2 "keras" pun mungkin akan terserempak jugak . .

jgn takut ,, itu adalah jin dan syaitan . hantu tuh nama samaran jer .
lagipun kan syaitan dah berjanji akan membawa dan menyesatkan semua keturunan adam ke dalam neraka ...

tengok jer kat mana2 tempat kat dunia ni . kat eropah mane la ade hantu pontianak . kalo kat jepun pulak hantu versi jepun jer. mana ada pocong kan.

Admin berkata...

LISTEN ONLINE RADIO AND WATCHING FREE
MOVIE ONLINE ,SPORTS ONLINE LIVE.
FOR WATCHING MOVIE ,NEWS ,AL JAZEERA ,SPORTS
VISIT LINK > CLICK TO WATCHING <
SINGAPORE RADIO >CLICK TO LISTEN <<
 LISTEN HINDI RADIO VISIT LINK >>CLICK TO LISTEN <<
 WATCHING HINDI MOVIE CHANNEL VISIT LINK >>KLIK TO WATCHING
INDONESIA RADIO,THAILAND RADIO AND MORE
MALAYSIA TV ONLINE ,MALAYSIA RADIO ONLINE
ฟังวิทยุออนไลน์ Thailand>> คลิกเพื่อฟัง

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...