01 April 2010

Gambar Hantu Di Bukit Antarabangsa


Gambar hantu ini dikirimkan oleh Crashdude. Entah apa hobi diaorang ni mencari hantu agaknya. Gambar ini dirakamkan pada hari Krismas tahun lepas. Kat bawah ni gambar dah enhance dan ada anak panah tunjuk di mana hantu tersebut berada (duduk silang kaki, takde kepala).


Macam biasa kami serahkan kepada pembaca yang bijaksana untuk menilainya.

Juga boleh cekidaut page Crashdude

9 ulasan:

sab=) berkata...

wah..hantu pandai silang kaki..haha

Tanpa Nama berkata...

fuyooo,..t'kjut benar aku membacanya..kalau mlm nie dia dtg dlm mimpi aku...gimana nie?????? matilh aku,..



tk pe,.berdoa je... utk dia dan diri sendiri..hehe dia tkan ganggu punya,,gbu.

Mazru Majid berkata...

sekali imbas mmg nampak macam org silang kaki..wallhua'lam

mokti berkata...

gambar mcm x jelas. hantu tu duduk mengadap mana? tu pandangan hadapan ke sisi ke belakang?

crashdude berkata...

Pandangan sisi kot...

Tanpa Nama berkata...

Hantu JEANS!!! kakaka


Dubstor

Tanpa Nama berkata...

Bukit Antarabangsa??????? My goshhhhhhh..aku pcya..

Tanpa Nama berkata...

siyes aku caye !! sape yg x cye korg try g sne,ade luck mmg korg akn jumpe..

Tanpa Nama berkata...

aku pusing lorong haji taib pn bnyk hantu dok silang kaki cm tu. tah tah ni pun hantu dari sana gak kot. cari makan bang..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...