20 Mac 2010

Gambar Hantu Paip Lagi


Gambar kali ini dikirimkan oleh Encik Rashidi Ishak. Dia kata dia dapat dari kawan dia tokey buat paip untuk JKR Selangor. Lokasi gambar tidak diketahui.

Klik untuk besarkan dan cuba renung betul-betul. Kelihatan seperti satu lembaga sedang duduk di atas paip. Benar atau tidak terserah kepada anda untuk menilainya.

Kita ucapkan terima kasih kepada Encik Rashidi Ishak. Dan diharapkan agar rakan-rakan yang lain juga terus mengirimkan gambar-gambar hantu kepada saya di alamat berikut: kumprinx@gmail.com.

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ada kaki tu..bkn hantu kot..tp kalau hantu cite omputih, mmg ada kaki..no komen..gambar agak gerun la..

Tanpa Nama berkata...

bayang2 pom ada

Tanpa Nama berkata...

apekes amek gamba paip besi tu malam2 tade keje ker..
nampak sgt tipu

aikz berkata...

macam scene dalam movie je...

Tanpa Nama berkata...

aina,.2 pn nak heran ga kah????
2 gambar org tengah mbaiki paip tengah2 mlm la 2...mgkn air tk naik kot kat ruma..hahaha

Mazru Majid berkata...

i like..macam gambo dr filem je?

Silence Shooter berkata...

ni bukan hantu..
nampak sgt org..
siap pegang air pepsi lg..
ntah mat gian mana dok melepak atas tu..
isk2..

Tanpa Nama berkata...

tak nampak cam tin pepsi...
kaler biru memang clear..
metadata :

Nokia 6120c 2008:03:20 23:30:25 2008:03:20 23:30:25

henset : Nokia 6120c
Tarikh : 20/03/2008
Masa : 11:30 Malam

aper jadah duk kat paip kul 11:30 malam dalam utan???

Tanpa Nama berkata...

Pekerja indon dok repair paip dan pegang minorafteeral water! LoL

Bijay

Tanpa Nama berkata...

Salah tu... salah tu.. Indon tengah nak curi air la..

♥BudakCupcakes♥ berkata...

haha..mrepek la korang nih..

Tanpa Nama berkata...

to silence shooter, komen anda tlah mmbuatkn sya ktawa smpai sakit perut :DD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...