10 Mei 2010

Gambar Hantu Lidah Hijau


Gambar Hantu mulut hijau ni dikirimkan oleh Afiq. Lokasi adalah sebuah sekolah di Melaka. Menurut pengirim:

gambar ni amik sekitar tahun 2008 masa wa skolah asrama dekat melaka.ni gambar barbeque lepas amali sembelih ayam (petang) sebelum barbeque(malam). lu perati ada lembaga belakang ustaz wa yang pakai baju celcom tu. setahu wa memang tak ada member wa muka cenggitu. dekat mulut lembaga tu ada warna hijau. nampak gaye macam budak kecik.


Rupa gambar hantu ni memang macam budak kecik. Kalau nak kata budak tu dukung belakang brader tu pun tak logik jugak. Ini memang kes hantu menumpang dalam gambar. Klik untuk dibesarkan dan terserah kepada anda untuk menilainya.

Terima Kasih kepada Afiq

12 ulasan:

Mazru Majid berkata...

salam,
nampak menakutkan jugek,
tp nak ckp lelaki baju hijau tu dukung pun koi rase logik jugek,sbb tubuh dia mmg totally terlindung..

wallahualam

..nOj.. berkata...

dia mkn gula2 hantu ni. yg kaler ijau punye

kevin berkata...

Betul ke hantu, hantu pocong lagi seram, aku nampak semalam...........

nak tau berkata...

ala pki kontek lens patu mkn gula2 antu wane ijau.....

f.z.k.a berkata...

betol kot kata noj 2...gula2 antu kaler ijau 2..huuhu

nurul5667 berkata...

slm..semalm aku nampak puntianak di belakang rumah ku..

nurul5667 berkata...

aku tak pecaya semua hantu nie....kita cuma takut ngan allah je itu pun kamu mau takut..macm budak kecil je kamu...penakut..itulah orang pecaya ngan hntu...:/

Tanpa Nama berkata...

yang nie saya tau sangat.. nie hantu sengal atau hantu budak spastik..

yulyz berkata...

yg ni baru tul2 hantu heheheehehe tapi tak leh gak coz anak mata warne kelabu

mat tom berkata...

hensem siot mamat yang buat tangan mcm ultraman nk fire...

evilcooler berkata...

Ini confirm anak jin

aidil oon berkata...

Entah-entah anak toyol kot sebuk nak brgambar hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...