15 September 2009

Gambar Hantu Di Gua Tempurung





Gambar hantu ini bersirkulasi di emel dan akhirnya tiba dalam inbox saya. Dikirimkan oleh Encik Shahrizul Said.

Teks berikut disertakan:
Gambar ini diambil semasa aku pergi ke Gua Tempurung pada hari selasa (12/05/09) yang lepas.
Perhatikan pada objek bayang berwarna biru… ia muncul hanya 1 minit sahaja (berdasarkan time pada camera).
Nasib baik aku perasan masa dah balik umah…..kalau tak mesti dah terkencing. Sorang-sorang tu……cuak jugak la. Hehehehe
Menurut pemerhatian beberapa kenalan (yang juga menerima emel ini) diaorang bagitau kat bawah tu nampak macam budak perempuan tengah bawak sesuatu kat tangan dia. Perhatikan dengan teliti.

17 ulasan:

sang kegelapan berkata...

bukan pantulan cahaya ke?

si zhal berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Eric@Boy berkata...

sepertinya seperti pantulan cahaya...

faQirDesign berkata...

pantulan cahaya tu

Tanpa Nama berkata...

cahaya matahari...

Amer berkata...

mmm...dlm bidang fotografi, ia dipanggil 'lens flare'...ia disebabkan cahaya matahari yg x dikehendaki masuk dlm lens...

Tanpa Nama berkata...

aku xnampak ape bende rupe antu pun..silauan cahaye ader la..syok sendiri la kau

Tanpa Nama berkata...

2ar..byk sgt cte antu kt tv..smpai nmpk bnde plik sket kte antu..klu tgk gmba possibility nk kte antu xde lgsung..thyul tol..chya mthari je 2..igt tuhan,bkn igt antu

vie berkata...

mungkin hantu bayang 2..

Unknown berkata...

sinar matahari kok dibilang hantu, bego lo haha...lol

Tanpa Nama berkata...

kot ye pon nk mnipu pada2 la.

MARSHA MYLISHA berkata...

YA ALLAH!KITE MESTI PERCAYA YG WUJUDNYA MAKHLUK HALUS NIE!WALLAH WU ALAM

MARSHA MYLISHA berkata...

YA ALLAH!KITE MESTI PERCAYA YG WUJUDNYA MAKHLUK HALUS NIE!WALLAH WU ALAM

bebi cute berkata...

Bley jd gk nie gmbr an2.lgpon,rmai dh yg trkrbn dlm nhs dkt ngn kwsn gua tempurung nie!tp stkt nie alhamdullillah lar aq x nmpk ngn insang mta aq sndri.

nurul maisarah gedik! berkata...

maybe tuhan nk tunjuk kat kita yg bkn hanya ada 1 jew makhluk kat dunia nie!!!

Kiwi Zwane berkata...

tu cahaya matahari yg kene kt lens..biase la tu..tu pn nk jakon..

Tanpa Nama berkata...

yala..butuh pak hang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...