11 Mei 2009

Gambar Hantu Paip


Gambar ini diterima melalui email. Pengirim menyertakan teks berikut:
Gambar ini diambil ketika kontraktor sedang membaiki paip yang pecah di kpg kiansam labuan..gambar ini diambil oleh rakan sekerja saya di Jabatan Bekalan Air dan hanya perasan 'benda' tersebut ketika di ofc..sila lihat gambar yang dibulatkan dgn warna merah..Kamu akan npk 1 atau 2 'benda' tu dlm paip tersebut..dan mengikut cerita,paip tersebut selalu rosak atau pecah di kws itu.sekiranya berterusan kemungkinan akan dibuat bacaan yasin.sekiranya masih jg berlarutan lagi.paip tersebut akan dipingahkan ke lokasi yang belum diketahui..dan ada juga cerita org kpg kiansam bahawa tempat tersebut mmg 'panas'...

7 ulasan:

afizs_xp berkata...

Hantu paip..!!macam ni pun boleh ke..aku rase hantu ni memang dah takde tempat tinggal kot,sebab tu dok dalam paip..ni mesti kes nyorok dari team seekers laa ni..hikss.....

nur radhiah berkata...

maybe.kot....

dewamuzik berkata...

APA PUNYA TURRR DA... ITU LOBANG PAIP LA..

Tanpa Nama berkata...

antu lekat xbleh kuar.. tu pasal die menetap terus kat dlm paip tu kot.. hihi..

Eric berkata...

ape bende tu x jelas sangat

Tanpa Nama berkata...

uiii naaaa..... inda brapa keliatan bahh gmbr mu ani....
cba tah ko zoom kaa....

Tanpa Nama berkata...

owh itu indon tengah menyorok la..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...