21 Mei 2009

Gambar Hantu Lebuh Raya


Akhbar Kosmo hari ini melaporkan mengenai seorang guru yang telah menangkap gambar hantu di sebuah R&R. Tak tau apa kes kenapa akhbar Kosmo ni berminat sangat pasal hantu-hantu ni. Siap letak kat frontpage lagi.

Petikan dari Kosmo:

KANGAR – Seorang guru bahasa Arab, Mohd. Fitri Mohamad tidak dapat melupakan keanehan yang beliau sekeluarga alami ketika bercuti selama tiga hari ke Cameron Highlands dan Kuala Lumpur minggu lepas.

Sepanjang percutian itu, guru Sekolah Yayasan Islam Perlis, Kangar itu mendakwa anak saudaranya yang berusia dua tahun yang menaiki kereta Proton Wira yang dipandunya berperangai aneh apabila asyik menangis.

Tidak cukup dengan itu, Mohd. Fitri juga mendakwa keretanya terasa begitu ‘berat’ dan beliau ternampak kelibat ‘lembaga’ semasa berhenti di Padang Besar.

Baca selanjutnya di Kosmo

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kenapa nampak mcm org je.. rasenye tu org yg tgh bjln laju.. mungkin xsedar mase amik gambar tu..

Tanpa Nama berkata...

x nampak pape pun..xterang kot...

nur radhiah berkata...

i don`t think so...cbe korang bce kes2 tmpt trjdnyer incident nie...kul 5 setgh pg 2...~bende~2 skela sgt merayap...

dewamuzik berkata...

TOLONG.... TOLONG...
KAMU PATUT BACA AKU PUNYA POST.
http://dewamuzik.wordpress.com/2009/05/05/hantu-dan-pemikiran-orang-melayu/

aloi berkata...

kah3x...aku banyak kali dapat gambar cam gini. bila pakai kamera murah, orang jalan kat belakang laju, nampaklah entiti cam begini

Tanpa Nama berkata...

dia bgtau d kosmo time dia amik gmbr tu xda org melimpas dkt sna selain bini dia yg tgh posing bgmbr...cuba kamu yg terkena....padan muka....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...