19 November 2008

Hantu Menumpang Kereta Di Waktu Malam


Biasa kita dengar cerita-cerita gadis (hantu) menahan kereta di waktu malam. Tapi dalam kes-kes terpencil, hantu tidak menjelma sebagai gadis yang cantik, sebaliknya muncul di tepi jalan dalam rupa mereka yang sebenar.

Kadang-kadang yang melintas di depan kereta/motor di waktu malam bukanlah haiwan liar..

8 ulasan:

reginaspace berkata...

Enggak kebayang kalo saya sendiri mengalami kejadian seperti tampak dalam gambar tersebut, apalagi pas naik mobil sendiri...ngeri sekali. Di Indonesia tepatnya di daerah jawa ada yang namanya alas roban, saudara saya sendiri pernah mengalami kejadian mistis di tengah malam ketika melewati hutan yang terkenal angker itu, tiba2 di tengah jalan muncul hantu pocong yang tiba2 menyeberang jalan sehingga membikin panik, untung bisa menguasai setir, kalo tidak pasti sudah menabrak pohon dan jadi hantu juga di tempat itu.

BudAk hijAu berkata...

errrk!!cm segan silu lak aku nk pecaya sb aku selalu drive mlm2 srg2...tidaaak!!

Syazwan berkata...

heeeeeeeeeeeeee takut...

OranGe berkata...

cam d edit, cam tidak jg. . .

you dont believe? believe it. . ceh
cam rancangan ripley's believe or not plak. . haha

Tanpa Nama berkata...

mana ada hantu pak..yg jdi hantunya adalah kitak..zaman serba moden ini.semua hantu takut sama manusia.karena hantu takut bilak terjumpa manusia disuruh keluarkan no ekor..mana mahuk eh...

presa1200 berkata...

kalo gmbar ni btol mana lampu kete?

Tanpa Nama berkata...

cmna orang nie ble tangkap gmbar binatang ni????dia ada date ka ngan dia???pa2 pun....seksi...

Tanpa Nama berkata...

DR GAMBAR YG SY TGK.. NAK CAYA SSH.. MCM GAMBAR KENA EDIT JE.. SBB SY PERNAH MENGALAMI MSALAH YG SAME. KT SENDRI BLE MENILAI SAMA ADA GMBR 2 TUY BTL KE TAK.. MANA ADE ORG TGH DRIVE SIAP BLE AMBL GAMBR MALAM LG TU.. ISKK.. KLU TPT TERBUKA BERGAMBAR TERSELIT MAKLUK TAK DIUNDANG BOLE LE CAYA.. NAK TAU SY PERNAH DIDATANGI OLEH PONTIANAK TIME SY BARING2 KAT DALAM BILIK..SERAM SEJUK SY BERTENTANG MATA DGN PONTIANAK 2.. PADA MS 2.. SY X BLE N TERFIKIR NAK BUAT PE.. BADAN SY X BLE NAK BERGERAK SEDIKIT PUN..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...