06 Julai 2008

Gambar Hantu di Kawasan Kemalangan


Gambar yang diambil di satu kawasan kemalangan di sebuah terowong ini banyak menimbulkan tanda-tanya. Perhatikan betul-betul.

12 ulasan:

Faqih HB berkata...

huhuhu kat malaysia ke nih..

may_totalost berkata...

Untuk pengetahuan bro,Ini dalam terowong menora A.K.A Terowong KK-Ipoh.Makhluk yang ada kat belakang tu selalu mula menumpang sewaktu di kaki bukit terowong tersebut,iaitu dia kawasan lapang di bahagian kiri lebuhraya.Banyak aduan diterima dari pemandu2 trak tunda.Kawasan yang kini menjadi bualan hangat adalah kawasan yang berlakunya kemalangan bas express yang meragut byk nyawa.Berhati2 ketika melalui kawasan tersebut dan kurangkan kelajuan anda.

Tanpa Nama berkata...

ni yang fobia nk bawak keta nie

Tanpa Nama berkata...

mcm penah lalu je terowong ni.. dah la panjang... berantu la plak..

Tanpa Nama berkata...

palehotak hangpa.. ni kat oversea.. tu kereta puteri diana yang eksiden..

Tanpa Nama berkata...

KAT MALAYSIA KE KAT LUAR KE PA BEZA NYA...DAH BERHANTU PA MAU CKP LGI..BG SYA TAK SUMA NYE BTUL...ADA YG TIPU PUNYA..BIASA LA NAK MNTA PERHATIAN....PERASAN TUL LA.....

Tanpa Nama berkata...

APA2 HAL PUN TERPULANG PDA KORANG NAK PRCAYA ATAU TDK...KAN...KAN...KAN...KAN....SHAH RUKH KHAN.....HWA...HWA...HWA...

Tanpa Nama berkata...

SYA DAH TNGOK SUMA GAMBAR2 YG MENGERIKAN D LAMAN NI....TAPI....YALAH...TAH BTUL KE TAK.....TRPULANG LAH.WASALLAM....BABAY....

Tanpa Nama berkata...

bengong punya hantu, kereta dah eksiden remuk takleh gerak pun duk numpang lagi.. memang sengal hantu ni

cikibom berkata...

same sengal dgn org yg post pic ni..huhu

Tanpa Nama berkata...

mkn darah ni..kalu dpt ni aku cantas kepale dye ahh..

PAK WAWANG DI BALI berkata...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui AKI DARMO saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan AKI DARMO,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan AKI DARMO yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti, AKI DARMO juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penglaris jualang silahkan hubungi AKI DARMO di 082-310-142-255 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya –ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI -http://pendidikan-merangin.blogspot.co.id

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...