11 Jun 2008

Hingga Akhir Nanti



Aku rasa samada ini makwe atau bini dia yang dah mati. Kenapa dia masih mahu mengambil gambar, tak tau.

18 ulasan:

eva berkata...

bodoh sangatlah awak ni!!kalau gambar ni betul ada sumpahan menagapa awak publishkan sekiranya ada apa2 berlaku kepada saya.saya akan cari awak!!!

luqmanhakeem1984 berkata...

ngeri deh....

Tanpa Nama berkata...

gila la..

asdads berkata...

seram gila gambar ni wat tkot aq je serammmmm....

dewamuzik berkata...

itu pun nak takut?
tuhan tak takut pula.
jangan guna kepala lutut.

Tanpa Nama berkata...

wooow.... g tau hrus coment ap,,,??/

Ady berkata...

baru mati kot....biasa la sempat lagi amik pic..kot dah sebulan 2...!!!brani ker tak!!???

MIAORU berkata...

cinta 'sejati'........

Tanpa Nama berkata...

ala jangan percaye lh..ni make up je..korg perhati tul2..ak tau la nk wt cmni..bknnye x tau..nmpk sgt make-up..papehal good work r..ko dh berjaye

Tanpa Nama berkata...

Ni gambar betul lah ada dalam surat kabar... dia simpan mayat isteri dia untuk tido sama2. Sorang lagi kat vietnam gali balik kubur bini dia lepas tu dia cover mayat bini dia dengan tanah liat dan simpan dalam rumah... tiap2 malam dia tido peluk bini dia... selamat 5 tahun dah!

Tanpa Nama berkata...

percaya sgt yg gambar ni ada sumpahan apesal....adeh

palestine berkata...

wahhhh....orang nie mmg da tak ingT TUHAN DA.......

palestine berkata...

apa2x pun...dunia nie banyak mainan...kita tak tau apa kah ni benar....SubahanAllah....

Tanpa Nama berkata...

aih...mcm tipu jer...makwe dy ney ktagih glamor ke ampai kna wat2 mati..

Tanpa Nama berkata...

owh ni mcm cerita p,ramle ni..hahaha..

SKSLink.com/network berkata...

Sayang mak dia kot...

Tanpa Nama berkata...

benarlah,yang hidup pasti akan mati.benarlah janji ALLAH SUBAHANAHUWATAALA.zat ALLAH yang kekal selamanya..

Puchong berkata...

jantan tu mcm dh mati juga. mati terkejut sebb mayat bini dia meraba2 dlm selimut.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...