11 Januari 2011

Gambar Jin Di Masjid?


Gambar ini memaparkan suatu penampakan misteri yang aneh di angkasa. Pengirim hanya menyatakan bahawa gambar ini adalah gambar jin. Lokasi dan masa gambar diambil tidak dimaklumkan.

Kelihatan di dalam gambar seperti sesuatu sedang melayang di udara. Nak kata layang-layang apa ke pelik benor rupa layang-layang?


Tinggalkan pendapat anda untuk dikongsi bersama.

Terima kasih kepada pengirim dan teruskan mengantar gambar hantu untuk dikongsi bersama.

25 ulasan:

Bozu berkata...

oh..ini bukan jin.
ini Optimus Prime..

Tanpa Nama berkata...

Ini betol2 bukan cobaan,;-)klik je kat link yang diberi,baru korang komen...


ZOMBIE

Tanpa Nama berkata...

mcm org tgh buat parkouria jer ;BB

Tanpa Nama berkata...

ohhh dulu kt tempat aku ader bende ni...kitorg pgl 'white shadow' :)

eddi berkata...

seramnya

xshahidx berkata...

kahkhakhak!

internet internet! kau melahirkan ramai insan xcerdik!

Eric berkata...

hebat la gambar nih.. kawan aku pun pernah tangkap gamber menatng tu... potoshop kot?

Tanpa Nama berkata...

wey..kat tmpat aku orang panggil wau kangkang bukan kongkong...
hahaha...wau=layang2..tapi bezanya kecil dan besaq... nak tengok klik di sini

http//www.waukangkang.com.my/

crashdude berkata...

gue rasa la.. itu bunga...

evolusi berkata...

ayo!!!! semua cta hantu owh.... gua juga jumpa cta hantu best owh... mau tau??? ni link nak p sana http://bux4ad.com/_cdda9b60.htm

si para para berkata...

atromen mana pulak yang terbang tu..tak kan nak ergi masjid kot..

Tanpa Nama berkata...

tu pun tak tau...orang main layang2...

keling mahadey berkata...

sah! itu jin islam nak pi semayang.

Tanpa Nama berkata...

....................../´¯/)
....................,/¯../
.................../..../
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´...´.... ¯~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\...

Tanpa Nama berkata...

ne kn msjid kota lama kanan. . .mrepek arh. . ntah2 pkcik yg slalu brsihkn kbur.. .yg kt lngit to kot2 lyg2. .

Saiful Amin berkata...

Jom register di www.youthster.tk . . .website sosial malaysia . .law anda berminat nk jadi admin . .ikuti syarat mudah yg dsediakan k .. =)

Tanpa Nama berkata...

Bukan pokok kelapa ker.. batang dia jer mcm tak jelas.

VenDettA berkata...

Jin Pakai ToncET...hehehehe

zamri berkata...

tu semua karut la wei.hanya rekaan semata- mata.

Tanpa Nama berkata...

org ajak bincang pasal kekalutan ni..bukan nak tunjuk terer pastu ckp bukan2..sampai fuck bagai..kurang didikan agama ke?ko tgk gamabr pon takyah bayar..owner blog tak mintak duit pon..apa yg nak marah atau kelakar sgt?kalau ada apa2 cadangan atau teori2 yg bernas pasal gamabr kemukakanlah tak tau diam saja.

mpus berkata...

itu kya layang2 ....sih jamansekarang layang2 nya aneh2
http://mpus-berbagipengetahuan.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

Aku tngk mcm pokok pinang or pokok kelapa ja...
orng yg ambk gmbar pon buta kot...haram jadah pnya cerita...budak2 bleh la kelentong anjing weh...

Tanpa Nama berkata...

2 babak lak0nan pjahat nk lwn ot0men la meng0ng...jim nga nunggu ot0mdn dtg..kt bwh mate2 jin..inf0rmer..kau ad?kakakaka..

Tanpa Nama berkata...

Ninja assasin tu wei,..mcm hero matrix adalah jugak

Mizie San berkata...

Mcm photoshop sbb skitar bnda tu blur diff dri area lain

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...