10 Jun 2010

Gambar Hantu UiTM Machang, Kelantan



Gambar penampakan hantu kali ini dikirimkan oleh.. oleh sapa ye.. Arif rasanya. Tengok kat belakang anak gadis tu, ada macam kepala orang kat sebalik tingkap.

Pengirim menyertakan teks tersebut:
nih gmba kawan aku... dia amik kat uitm tmpat aku ngaji...time nih smua student dah cuti sem. tggl budak2 yg amik kursus keusahawanan jer..
time tuh pkul 11 lbih lar(baru abis kursus kat bilik kuliah). dia saje2 jer amik gmbar time tuh... biler balik bilik nampak benda tuh... trus diorg xleh tido mlm tuh...
location uitm machang kelantan, blok A, blakang tuh tandas lelaki...
Lokasi: UiTM Machang, Kelantan. Blok A, Tandas lelaki.


Memang ada makhluk lain yang berada di sekeliling kita. Kadang-kadang 'mereka' ini sentiasa memerhati apa yang kita buat. Tu la orang kata, lepas abih kuliah balik bilik terus, jangan merayau-rayau ambik gambar. Dah terambik gambar hantu. Ada apa-apa ke kat UiTM Machang ni? Dengar cerita kawasan dia keras. Sapa-sapa budak UiTM Machang kat sini?!

Apa-apahal kita percaya pembaca GambarHantu bijak menilainya. Terima kasih kepada pengirim. Teruskan menghantar gambar hantu kepada kami.

15 ulasan:

L3onydus berkata...

kat sini mmang agak "keras" dan bkan hnya di kwasan blok tu shaja ade bnda2 ni..agak bnyak lokasi2 yg bnda tu berada cm kt kolej dan bgunan bhgian pntadbiran

Don.... berkata...

ya la tu!!!

pengkaji berkata...

itu bukan hantu pun.
cuma sesuatu gelung/getah yang diletakkan di sebalik tingkap.

bile tgk dari luar nampak la bayang2. tambah lagi sudut senget macam tu, nmpk bujur seperti muka.

kadang2, kita nak sangat anggap gamba hantu sampai lupa nak kaji keadaan dan kawasan....

Tanpa Nama berkata...

mmg tmpt tu keras pn, tmpt yg paling menakutkan adalah dikawasan dewan, tasik, bangunan asrama yg baru dan bukit2 disekitarnya.. kalu bangunan tu jgn ckp la...

Tanpa Nama berkata...

tu getah paip la bongong

Tanpa Nama berkata...

haah.first tgk tanpa baca komen, cam btul. Pas baca komen korang,baru le nmpk paip getah.hahah

Tanpa Nama berkata...

tu gelong getah r. masuk ni dah 4x nguk gelong tu..haha

Tanpa Nama berkata...

tu gelong getah r. masuk ni dah 4x nguk gelong tu..haha

yulyz berkata...

yng ni cuma biasan cahaya atau bayanga

Tanpa Nama berkata...

zaman bila nih??

Tanpa Nama berkata...

wow.... btol ke tmpat ni kras bab ak ad dpt twran study kat sne..

faeszudin berkata...

MUNGKIN DIE HANYA NK BAGI TAU BAHAWA YG DIE ADA DISITU...DAN BRHARAP KITA XKN MENGANGGU TEEMPAT DIE....INI HANYA ANDAIAN SAYA.....

zol berkata...

x dpt pasti itu ape benda.. tp, uitm machang mmg keras.. byk da cite2 kat block DO, THO, TAR n TR pon ader.. time aku dok TAR pon kne gak.. time 2 aku webcam ngan awek aku, aku tinggal kn sbb nk keluar g bli mkann tok berbuka ngan semua room8, tp biar je wc 2 on.. balik2 tgk awek aku 2 da tulis pjg2 mcm tgh nk berchatting ngan org. aku tnye le, "chat ngan sape?", awek kate ader membe tgh dok dlm almari, 2 yg dia ajak chat 2. pjg lagi citer, tp malas nk taip. video pn ader, 5 or 8 saat kot, tp aku x simpan, membe simpan... aku dak intake dis2007-dis2010.

zol berkata...

da tanye membe aku yg still blaja kat c2.. i2 mmg gelong getah.. :)
da terjwap soklan tok pic ini..

Admin berkata...

LISTEN ONLINE RADIO AND WATCHING FREE
MOVIE ONLINE ,SPORTS ONLINE LIVE.
FOR WATCHING MOVIE ,NEWS ,AL JAZEERA ,SPORTS
VISIT LINK > CLICK TO WATCHING <
SINGAPORE RADIO >CLICK TO LISTEN <<
 LISTEN HINDI RADIO VISIT LINK >>CLICK TO LISTEN <<
 WATCHING HINDI MOVIE CHANNEL VISIT LINK >>KLIK TO WATCHING
INDONESIA RADIO,THAILAND RADIO AND MORE
MALAYSIA TV ONLINE ,MALAYSIA RADIO ONLINE
ฟังวิทยุออนไลน์ Thailand>> คลิกเพื่อฟัง

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...