15 Jun 2010

Gambar Hantu : Tiada Penjelasan Bagi Gambar Ini

Ok, kadang-kadang kita dapat gambar yang mengejutkan dan menakutkan, tapi langsung takde penjelasan. Macam yang ni. Entah apa yang berlaku kat sini kita tak tau. Sesiapa ada maklumat minta kongsi bersama ya.

13 ulasan:

~MrS adLiE 0gURi~ berkata...

ish2..menakutkn

Mazru Majid berkata...

cam baru pas teater je

f.z.k.a berkata...

lakonan jer kot...

qaseh berkata...

dorg blakon jee tuh..xde pape yg pelik pon..

nurul5667 berkata...

ahh..benci aku tengok hantu nie macamhantu mau buang air besar...diorang tu cuma belakon je tu...

Don.... berkata...

yang mana hantu???

crashdude berkata...

Aah.. ni cam costume je... Kalau orang mati betul2.. depa tak letak senget2..

suhaisweet berkata...

Dropping here..Very nice friend..My special for u.. Check it Out!

Tanpa Nama berkata...

sebenornya bior hambe kabor kang owner gambar tu memang hantu la.. hantu jambang mu eh

yulyz berkata...

a'ah ni baru pas teater je

♥BudakCupcakes♥ berkata...

yg mane satu antu??
confusing.....

Tanpa Nama berkata...

22 pown hantu! Bangang tul lar.. Mekap utk lakonan lar 2.

Tanpa Nama berkata...

gambar men22 je 2... nak buat lawak satu malaysia kut..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...