04 Januari 2010

Hantu Engkalan?


Hantu Engkalan ni popular kat Sarawak. Tapi kat sini kita panggil hantu penanggal/penanggalan je. Samada gambar ini kesilapan teknikal gambar atau memang penampakan gambar hantu. Apa-apahal saya sentiasa memberi ruang kepada pembaca yang bijaksana untuk menilainya sendiri.

Apa-apahal pun gambar ni memang pelik da..

10 ulasan:

comel berkata...

sirius macam edit...

Tanpa Nama berkata...

guna adobe photoshop atau photoscape?

ha3 nampak sangat tipuu....

edit pon xpandai :P

Eric berkata...

YUP.. perbaiki skill tu ye.. :P

atan berkata...

clon image dlm photoshop

Yusrimau berkata...

tp gama ni punyer properties is original..capture pkainokia 6300..try klik kanan, properties, sumary, advance...

Tanpa Nama berkata...

PANDAI NYE....BLEH JADI ARTIS PENIPU LA....

Tanpa Nama berkata...

Berok mat gian maner la kirim gambor cam nie.

Tanpa Nama berkata...

Ini gambar original.

Tapi penangkap gambar tu sengaja tangkap gambar kepala kawannya saja.

Maknanya ia bukanlah sejenis hantu...tapi orang yang hanya nak dirinya nampak seperti hantu dengan mengambil gambar kepalanya saja.

Daripada Shah.

Tanpa Nama berkata...

Gambar ni original..tak edit pun.. Kepala tu datang dari org yg tgh menunduk..bleh nampak sket bajunya jika diperhatikan btul2..

Tanpa Nama berkata...

dahlah menipu..otak ape..budak2 tahun 3 pun tahu nak edit..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...