17 Januari 2010

Anak Kambing Berwajah Manusia


Seekor anak kambing berwajah manusia telah dilahirkan di Turki baru-baru ini. Menurut doktor haiwan, ibu kambing mengalami masalah untuk melahirkan anak memaksa doktor melakukan pembedahan untuk mengeluarkan anak kambing tersebut.

kepala anak kambing itu memiliki ciri-ciri seperti manusia, dengan hidung, mulut dan mata semuanya menyerupai manusia kecuali telinga je macam kambing.

Makhluk ganjil ini tidak berbulu. Menurut orang kampung, anjing pun takut hendak mendekatinya.

Macam biasa kalau dah keluar anak kambing muka macam manusia, mesti ada orang yang melakukan hubungan seks luar tabii dengan ibu kambing tersebut. Sebab tu lah orang kampung terus bakar anak kambing ganjil ini tanpa memberi peluang untuk ahli biologi mengkajinya terlebih dahulu.

11 ulasan:

winter gurl berkata...

kambing tu dah mati ke sebelum mereka bakar .

crashdude berkata...

Kat mana tu?

fachir berkata...

dimana kejadian nya ?

Tanpa Nama berkata...

turki r ngok.... x bace kew..?

Tanpa Nama berkata...

nipu je..da taw..

Tanpa Nama berkata...

cam taik jer aku tengok

nobita berkata...

mne ley sperm manusia gabung dgn ovum haiwan..korang x blaja bio ekh??

Tanpa Nama berkata...

comel jer senyum.. :)

Tanpa Nama berkata...

hansem la muke kambing 2....
hahahahak

Akma Hilmi berkata...

lawak tol la korang nih....

Tanpa Nama berkata...

kalau Tuhan nk mjdikn ssuatu,maka jd la ia..xd pe y pelik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...