13 Mac 2009

Hantu KFC

Orang Malaysia memang gemar makan KFC. Ayam goreng KFC memang enak dan digemari oleh kanak-kanak dan dewasa. Sekali-sekala kita akan melepak di KFC untuk makan ayam. Orang yang kuat makan KFC mungkin dipanggil Hantu KFC tapi itu bukan halnya dengan gambar hantu kali ini. Ini adalah penampakan hantu yang tidak sengaja dirakam dalam restoran KFC.



Gambar dikirimkan oleh saudara Izo. Ditangkap di KFC Jam Besar Sungai Petani, Kedah. Izo berkata : 
"FYI, gambaq ni diambil di tingkat 2 KFC ni & cermin yg menampakkan imej entiti tu adalah cermin luar bangunan & amatlah mustahil sekiranya ada orang yg nak mengusik kawan2 aku tu.Member aku cuma perasan imej tu bila dia nak send mms kat awek dia."
Ya adik-adik. Kalau ada tertangkap gambar hantu, jangan lupa mms kat awek. Kalaulah gambar ini refleksi cahaya ataupun kesilapan kamera, kenapa wajahnya begitu jelas?

Terima kasih dan sekalung penghargaan kepada saudara Izo kerana sudi berkongsi gambar hantu ini. Kami sentiasa mengalu-alukan sumbangan gambar hantu daripada pembaca semua. Sila kirimkan ke kumprinx@gmail.com.

16 ulasan:

Emey berkata...

yang ni mmg nampak real.

FyKa™ berkata...

er..tau xpe..

LiLacFlA berkata...

aku ingatkan orang yg makan kfc tu hantunya.. hehehe
aku pun hantu kfc jugak
tapi dah kurang sebab nak boikot

surfer957 berkata...

hantu tu pon nak makan gak.. nampak dia senyum tu..

Tanpa Nama berkata...

ni mesti kes xbace bismillah sblm mkn.. bab tu hok yg tu nak tumpang skaki..

an2raya berkata...

mungkin gambar pantulan wajah org dari dalam

Tanpa Nama berkata...

klu kt xpercaya gambar2 ni, jgn la asyik menidakkan je.. xkan la pantulan wajah spi mcm tu skali.. klu dok kat tepi cermin pun blm tentu dpt pantulan mcm tu.. ape la an2raya ni..

aidilx berkata...

photoshop ke eh?

muckraker88 berkata...

ble jadi photoshop hahaha.. wakakaka

Nek Neng Jay berkata...

sah palsu photoshop. kalau nak tipu pun betul2 la ni pegi tampal hantu muka maksaleh la plak.. hook hook. tapi mungkin jugak hantu zaman british dulu. ooi. seram2

Tanpa Nama berkata...

real lah.. itulah hantu bangla mengidam KFC

Tanpa Nama berkata...

tu billboard kt luaq kfc tu

pirarara berkata...

ntah2, pic bangla kt lua crmin . huahua

Tanpa Nama berkata...

yeke antu jgn ar nak tipuu.lau tol antu kamu jumpe nape kamu x dedehkn identiti kamu.nape kamu tutop wajwah kamu yg mcm antu 2.setiap org lau jmpe bnde2 pelik sume nak dedah kn wajahnyenape kamu tdak jgn ar tipuu yg benarrr mak lamperrrrrrrrr hheheheh

cikibom berkata...

pic slah sorang ni yg kt cermin tu..bkn ssah pon nk buat..x psal2 free je ko promote kfc skali..boikot hantu kfc.. hahaha

Tanpa Nama berkata...

antu kempunan nk mkn kfc kot..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...