19 Ogos 2008

Pontianak Juga Popular Di Jepun

Seorang pelukis manga di Jepun, Shintaro Kago pernah menghasilkan sebuah cerita mengenai pontianak. Cerita ini berdasarkan hantu pontianak yang popular di Malaysia. Namun cerita ini diberi sentuhan 'guro' (seksual/ganas). Sentuhan istimewa guro dalam penceritaan pontianak ini memberi nafas yang baru kepada lagenda pontianak yang mengerikan ini.


Cerita ini mengisahkan watak utama seorang gadis yang mewarisi darah pontianak. Kepalanya akan terpenggal dari badan bersama-sama isi perutnya ketika dia mengalami klimaks. Keadaan ini menyebabkan dia menjadi sunyi dan seterusnya mengeksploitasikan kebolehannya untuk keuntungan.



Cerita guro pontianak yang hanya setebal 16 mukasurat ini sangat-sangat tidak sesuai untuk bacaan mereka di bawah 18 tahun (atau bacaan orang timur seluruhnya). Jesteru di sini hanya dipaparkan contoh sahaja.

Kalau nak, hantar emel.

43 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lucu plak biler aku bca manga... hahaha... bulih exploitasi badan dia untuk seludup brg plak... silap masuk usus, bulih terabur luar perut plak...

tawawfayakof berkata...

nak komik ni, email ke banshee_37vd@yahoo.com


p/s-teringat kartunis bawang menyampaikan cerita penanggal ini dalam versinya. last2, silap plugin kepala.hihi

Tanpa Nama berkata...

aku nk jgk.. burhanfadzil@gmail.com

tawawfayakof berkata...

haha... japp mmg gila xxx. mcm2 tol la dorg merepek imaginasi. hentai lagi la memacam

tawawfayakof berkata...

...lupa nk cakap timakasih. nanti mak aku marah

Pokko berkata...

bro, kalau bleh, nak komik tu. email gua ni, poxcore@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

nak komik nih..babilaut@gmail.com..
tq bro..

Tanpa Nama berkata...

bro...email.kat gua bro..komik ni...kabelos112@gmail.com...tq

Tanpa Nama berkata...

Askum, bro....aku nak gak bleh bro....xxxhafiz@yahoo.com...TQ

BN_schussel berkata...

aku pung Bn.schussel@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

aku juga..fungusinmymilk@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

aku pn nk cte ni gak
injoke21@yahoo.com
thanx

Tanpa Nama berkata...

nak jugak
mishmashpu3@yahoo.com.sg

thank u cerita hantu

Tanpa Nama berkata...

salam
bai
nak email tu
fowardkan kat
aku nye email
corey_cedu@yahoo.com

BN_schussel berkata...

thanks bro, i got your e-mail

Tanpa Nama berkata...

tq bai!
agak gile ganaz adegan yang erk! dalam manga nie!

Tanpa Nama berkata...

salam bro..
saya nak jgk komik ni.
tolong hantar ke mieyz102se@gmail.com
tq bro..

Tanpa Nama berkata...

BRO..SAYE NAK GAK BULEH?

young_and_dangerous2007@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

mantony91@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

Ramai nyer...aku nak gak bro...

gang38th2000@yahoo.com

ChengHo berkata...

Nak2..~

lumeiwa_yamanecho@hotmail.com

pal7 berkata...

nak gak..
suryahitam@yahoo.com

izwanthezys berkata...

aq nk bro..
email aq k..

zys_prodigy@yahoo.com

thanx

Tanpa Nama berkata...

Saya ingat kan apa tadi.Rupa2nyer cerita reka jer.Mana ada pontianak.Ish!Mengarutlah!

Emey berkata...

donologyemey@gmail.com aku nak gak.

ian. berkata...

bro. email me his manga collection pls. :) thrilla_x@yahoo.com

vivigogo berkata...

mau juga
vivigogo@yahoo.com

tq advanced

Tanpa Nama berkata...

nk jgk
eizuar3115@yahoo.com..
tq

Maie Khayalan Seni berkata...

wah.. baik ati.. rmai yg nk bc komik ni.. nk gak r.. diahanyamimpiku@gmail.com...

Tanpa Nama berkata...

agak2 kalo mintak ni dpt lg x..
kronikcosmos@gmail.com

Adam Shahir berkata...

nak komik ni ...
mcm best je ..
adamshahir_gaara@yahoo.com...

Tanpa Nama berkata...

nak cite ni..
sally03tomato@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

nak gak boleh...
hanimchan@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

nah baca sini terus

http://pics.livejournal.com/kc_anathema/pic/00rt27zh/g215

Tanpa Nama berkata...

aku nak bro.
hantar kat emel ni armyrule_86@yahoo.com

seeksfingers berkata...

dmistick[at]gmail.com

zaini din berkata...

captain.zaini@gmail.com

aq nk2 gak weh... pleaseee///

rashdin berkata...

aku pun nak jugak laa.....rashdin86@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

nak gak komik ni, otot_keras@yahoo.com
thanks 4 sharing.

Tanpa Nama berkata...

Aku nk gk..kc_patr@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

nak,
shrayyder@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

Nk!izatul_rosida@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

Read it online . I'm screwed .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...