29 Jun 2012

Gambar Hantu Di Politeknik Merlimau


Gambar hantu ini dikirimkan oleh saudara Fauzan Bakri.
Hanya disertakan lokasi sahaja dan takde cerita di sebalik gambar ini. Dikatakan diambil di Jabatan Matematik, Sains dan Komputer di Politeknik Merlimau, Melaka.
Jika diperhatikan dengan teliti ada sesuatu di belakang brader ini. Kalau renung lama-lama gambar ni boleh nampak seakan-akan tengkorak berselubung kain putih.

Benar atau tidak anda tentukan.
Teruskan mengirim gambar hantu anda kepada kami. Jangan hantar gambar yang korang jumpa kat internet. Dalam pc aku ni bersepah. Gambar yang korang ambik sendiri, ataupun sedara-mara, kawan-kawan ambik. Real tak real kita nilaikan bersama.

17 ulasan:

Ghost-Story berkata...

Sudah lama tidak muncul akhirnya muncul kembali, foto ini terlihat samar, mungkin ini hanya paraedolia dari pantulan cahaya lampu sehingga membentuk sesuatu yang kita bayangkan. Nice post! :-)

Eric berkata...

dah lama aku tunggu entry baru.. adeh

~MiZz Atie ZieYa~ berkata...

ye la..bru muncul...huhu..rindu blog ni diupdatekan tau

Tanpa Nama berkata...

Lagi la.. Xkan 1 je kot.

My Journey Begin Here berkata...

err assalamualaikum . na tnye ckit . betul ke gambar ni ? actually sye new student d politeknik merlimau ni . sblum ni pernh t'bce at internet psl "p'huni" polymer ni .

Tanpa Nama berkata...

aku ex stdnt poli nie... mcm2 la pasal poli nie.. anyway..ak pnah jln sorg2 dkat jbtan matematik ue.. bulu roma naik wuuu.. seram sejuk ja aku rasa.. pnah dgar cite ada dak nmpk something at kantin ue,,,,kes org minyak la.. mcm2 la,,..

Tanpa Nama berkata...

poli merlimau dulu penah hanget dgn kes org minyak..haha.. Wallahualam..

GadisMalu berkata...

hehe....sy ex stdent cni. mmg mcm2 terjadi kt cni.di jbtn mhupun asrma. tp jgn risau. kite gi sne tuk stdy. jgn hiraukn bnde2 mcm ni. insyallah xde ape. jge akhlak dan kelakuan. tu shj. :)

Tanpa Nama berkata...

Kt pmm mg ad byak...biaselh tmpt bru..lgi2 kt bngkl mekanikal tu...mlm2 jalan msti ad dgrorg brlr ats bumbung bngkl tu...

Tanpa Nama berkata...

Pasal orang minyak itu, saya yang buat laporan bertulis/rasmi ttg kes itu.. mmg ada yang nmpak dn dkacau org bnda itu.. smpai plajar pempuan histeria..

Tanpa Nama berkata...

btul

Tanpa Nama berkata...

Mcm2 da la ko org nie,,,

Tanpa Nama berkata...

Sya pnah gak blajar di pmm..tk pnah plak dgr..jalan sorang2 je kot g jbtn mekanikal ngn jbtn jmsk..tkde ape pn..perasaan je tu..

Tanpa Nama berkata...

Antu ada dmna ja yg korang prcya antu ujud mkin tbal kpcyaan 2 mlin bpuaka la tpt 2

Tanpa Nama berkata...

memang benar kerana sy le org minyak tu...he..he..heeeeeee

Tanpa Nama berkata...

Sy pnh gak dok sne stdy sne..sy bg salam jer kt hantu 2..hantu 2 jawab"was'salam..selamat mlm.."

Tanpa Nama berkata...

x npak ape pon

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...