05 Mac 2011

Bergambar Dengan Makhluk Halus


"Ini gambar kami sedang bergambar dengan makhluk halus baik... kalu perhati betul2... ada 'benda' kiri dan kanan kami tu"

Gambar dikirimkan melalui laman Facebook kami. Cuba perhatikan dengan teliti. Adakah gambar hantu itu kelihatan?

8 ulasan:

mr edz berkata...

tak nampak pun.. pakailah kamera baik skit

Hantu berkata...

cuba try test tempat berhantu ni
http://malaysia-mosthaunted.blogspot.com/

ken berkata...

rse nye cam nmpk.., makhluk tu tinggi skit dri lelaki tu kn? but cume nmpk yg sbelah kanan lelaki tu je, yg sbelah kiri tu cam x jelas la.

Tanpa Nama berkata...

kami?? aku tengok sorg jer pon!!

Tanpa Nama berkata...

Sebenarnya yang dalam gambar tu budak perempuan umur 10 tahun (waktu tu).. saya yang ambil gambar tu. Sayang kamera tak berapa cantik. Belah kiri memang namapk susuk tubuh manusia (jin Islam) sedang pegang seekor ikan.

BaBy DRaGon berkata...

Btol..ada dua..dua2 tggi dri org tue..

Anak Kampung berkata...

siyes xnmpk pgg ikan ke ape. blh knan lg la xnmpk figure hntu pn.

budak terkejut berkata...

xnpk pown. gmbar xnpk jelas sikit

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...