20 April 2009

Gambar Jin Dalam Botol


Jika diperhatikan dengan teliti di bahagian atas botol kita boleh nampak bayangan jin. Jin ini telah ditangkap dalam satu kes kerasukan yang berlaku baru-baru ini.

Anda boleh baca pengalaman mereka melihat kerasukan ini di sini dan sini.

13 ulasan:

Unknown berkata...

terima kasih sebab post gambar ni .seram weh tengok depan mata , dah lah 3 org saudara yg kena .adik aku pegang yg dirasuk .dia kata rasa kebas naik kt tgn .gambar ni aku ambil .ada lagi gambar lain tapi yg ni paling jelas .aku tak ambik video waktu kena rasuk sebab benda ni berlaku kt kelantan , saudara aku org kuat agama semuanya , tak elok ambik video katanya .

Unknown berkata...

oh lupa tambah , 2 hari lepas aku dapat tau diorg belum tanam botol2 tu .sepupu aku yg kecil , cucu kepada Tok Cik aku yg dirasuk 2 hari sebelum tu dikatakan menangis2 , taknak makan .pastu budak tu ckp "taknak , taknak duduk dlm botol ni . sejuk !" (aku baru dpt tau hal ni, nenek aku yg mula2 kena plak jd garang2 tak tau kenapa so aku rasa 'benda' tu masih ada)

Tanpa Nama berkata...

kepada muallij yang menagkap jin dan menyimpan dalam botol ini saya harap lepaskan jin ini ke serambi Mekah jika jin ini boleh didakwahkan atau anta ke Bermuda Triagle kalau jin ini degil dan keras kepala..simpan dalam botol umpama mengISAkan jin tersebut.Ingat kita akan disoal diakhirat kelak....

Kirana berkata...

Betul tu,tp. .ade ke yg sggu pg ke bermuda tu???

Tanpa Nama berkata...

anu dalam botol ni...?? percaya.. esh2 percaya...

Tanpa Nama berkata...

wah hebat nie.. jap lagi ader plak hantu bleh pack masuk dalam kotak...

Tanpa Nama berkata...

hantu todi

Tanpa Nama berkata...

kepada yang islam ..bacalah hadis2 ..

segitiga bermuda ya adalah tempat bertembungan arus panas dan sejuk( antara benua panas dan benua sejuk) .... dalam hadis nabi dah pesan jika ada di kalangan manusia berada di dalam lingkungan tempat pertembungan itu, hendak lah berdiri meniggalkan tempat itu . maksudnya itu adalah tempat jin dan syaitan . .

Tanpa Nama berkata...

buto buto buto

Tanpa Nama berkata...

serem ne

Tanpa Nama berkata...

pantat..panta admin cibai puki mak hang
buto pak hang

Tanpa Nama berkata...

Hah...tu jin pakai tojin....
weh!!!org buta bleh la nk tipu....

Tanpa Nama berkata...

hi puteri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...