30 Mei 2008

Pembunuh Bersiri Kedai Gunting Rambut

4 ulasan:
Pada awal kurun ke19, ada sebuah kedai gunting rambut. kedai ini dimiliki oleh seorang lelaki. Setiap hari tokei kedai ini akan duduk di hadapan kedainya dan bertanya kepada orang yang lalu lalang, "Mahu potong kepala?". Kebanyakkan yang terdengar hanya akan tersenyum. Sesiapa yang menjawap, "Tak lah, saya nak potong rambut" akan terselamat.

Tetapi bagi mereka yang menjawap "Ya" dan menganggap si tukang gunting rambut bergurau akan menerima nasib malang. Sesudah disiapkan di atas kerusi gunting rambut, dipakaikan kain alas untuk mengelakkan rambut jatuh di atas baju, si tukang gunting akan menyuntikkan ubat Anesthesia secara rahsia kepada mangsa. Ubat ini akan menyebabkan mangsa menjadi kebas/lumpuh dan tidak merasa sebarang kesakitan. Tukang gunting akan perlahan-lahan menghiris bahagian atas kepala mangsa hingga menampakkan otak. Mangsa yang tidak boleh bergerak tidak akan merasa apa-apa. Tidah boleh menjerit dan hanya mampu melihat di cermin dirinya diseksa oleh tukang gunting yang kejam itu. Mangsa juga boleh mendengar dengan jelas bunyi hirisan pisau di kepalanya dan bunyi tukang gunting rambut mengoyakkan lapisan kulit kepalanya dengan perlahan-lahan dan ia kedengaran seperti mengoyak kain.

Sehinggalah sebahagian daripada tengkorak sudah dipotong dan menampakkan otak, barulah kesan Anesthesia tadi beransur-ansur hilang. Dan kesakitan akan mula terasa. Pada saat itu tukang gunting akan merentap otak mangsa dengan kuat dan mangsa akan mati dalam kesakitan yang amat sangat.

Tukang gunting rambut biasanya akan mengambil gambar mangsa sebagai kenang-kenangan.


Klik untuk dibesarkan

27 Mei 2008

Video Hantu

1 ulasan:
Jika dilihat dengan teliti kita boleh nampak kanak-kanak kecil menangis. Kali kedua, budak tu dah bangun dan kameraman kita yang berani tu tak cukup tanah melarikan diri.

26 Mei 2008

Penampakan Hantu Di Siang Hari

18 ulasan:


Klik untuk diperbesarkan dan anda akan lihat penampakan hantu yang mengejutkan!

Nota : Yeenadey!, lain kali hantar gambar hantu, sila masukkan sedikit maklumat mengenai  bila dan dimana gambar tersebut diambil. Dan nyatakan lokasi di dalam gambar di mana penampakan hantu itu berada.

Gambar Hantu Terkini

6 ulasan:


Ini bukan photoshop. Untuk photographer punya kaki, sila cek EXIF data. Gambar ini tidak diedit dan diambil kelmarin. Sila klik gambar untuk saiz sebenar.

EXIF Data
Orientation of image: 1
File change date and time: 2008:05:24 13:40:06
Image input equipment manufacturer: Canon
Image input equipment model: Canon PowerShot S5 IS
Exposure time: 0.25
F number: 3.2
ISO speed rating: 1600
Shutter speed: 2
Aperture: 3.34375
Exposure bias: 0
Maximum lens aperture: 3.34375
Metering mode: 5
Flash: 16
Lens focal length: 11.8
Focal plane X resolution: 14506.7
Focal plane Y resolution: 14485.2
Focal plane resolution unit: 2
Sensing method: 2
Custom rendered: 0
Exposure mode: 1
White balance: 1
Digital zoom ratio: 1
Scene capture type: 0

21 Mei 2008

Gambar Hantu Lama

5 ulasan:


Korang tau kamera zaman dulu yang jenis bukak penutup depan kejap, pastu tutup balik dapat gambar? Zaman dulu diaorang pakai kamera jenis ini. Dan sesetengah pengkaji paranormal mendakwa bahawa kamera jenis ini paling sesuai dan paling berkesan untuk menangkap gambar hantu.

20 Mei 2008

Mengenai Mimpi Ngeri

3 ulasan:
Mimpi ngeri anda sebenarnya adalah kejadian yang benar-benar berlaku. Saksikan video ini.

15 Mei 2008

Video Hantu Di Dalam Lift

4 ulasan:


Video ini dia punya real, masuk berita kat sesetengah negara. Tunggu penjelmaan hantu nenek tua di akhir video. Memang seram.

13 Mei 2008

Tragedi Ulat

10 ulasan:


Di satu kawasan perumahan ni terjadi satu tragedi. Ada sorang brader kaki mabuk ni. Gua ingat dia ni rumah takde, ataupun ada rumah tapi bini tak bagi masuk. Biasa malam-malam gua nampak dia mabuk sorang-sorang, mengeluarkan kata-kata kesat kepada sesiapa sahaja yang lalu kat depan dia. Bertahun-tahun jugak la dia macam tu. Lately gua tak nampak dah dia.

Mana dia pergi?

So I found out that dia ni dah mati. Mengikut cerita dia selalu pass-out kat mana-mana bila terlebih mabuk. Tido merata. kadang-kadang tu depan laman rumah orang pun dia bantai tido. Kemudian pada suatu hari orang jumpa dia kat dalam semak. Dah mati. Baru lagi mati.

Tapi yang anehnya pada mayat dia ada ulat-ulat sebesar ibu jari mengeriuk keluar dari perut dia. Ulat apajaddah tu masih belum dapat dikenalpasti. Aku dengat orang hospital tak nak kecoh mengenai perkara ni. Ulat tersebut adalah larva sejenis lalat/ulat yang sungguh rare. Ia mempunyai gigi depan yang tajam, tidak mempunyai rahang dan makan dengan cara mengemut. Ia selalunya bertelur di tempat yang lembab dan hangat. Larva lalat ini biasanya lebih agresif dari berengga biasa. Lalat jenis ini biasanya aktif di waktu malam.

Dalam kes ini kaki mabuk tu tertidur dan tak sedar lalat tersebut telah bertelur di tepi bibir dia. Larva yang menetas terus masuk ke dalam mulut, dan memakan seluruh isi kandungan badan kaki mabuk ini. Bila masa untuk bertukar menjadi serangga, larva ini harus eat their way out, thus keluar ikut perut. Rasionalnya keluar ikut perut ini adalah kerana itu bahagian yang paling mudah untuk ditembusi berbanding bahagian dada yang dilindungi tulang rusuk. Mereka tidak menebuk satu lubang yang besar sebaliknya akan menebuk lubang masing-masing. Pada kes kaki mabuk ni, banyak lubang-lubang kecil sebesar satu inci yang berada berhampiran antara satu sama lain. Dinding lubang-lubang ini kemerah-merahan akibat darah yang terkeluar.

Perut mangsa tidak menjadi kempis meskipun isinya telah dimakan habis oleh larva ini. mereka yang menemui mayat kaki mabuk ini mendapati seluruh rongga tubuh mangsa yang kosong itu telah diisi oleh larva ini. Cumanya mereka hanya tinggal di bawah kulit untuk melindungi diri mereka dari anasir luar. In short, mereka menjadikan tubuh kaki mabuk ni sebagai pelindung bagi larva itu sendiri sebelum bertukar menjadi serangga.

Dalam kes-kes biasa, mungkin seekor dua dari larva ini ada di dalam badan manusia biasa. Tapi biasanya ia akan mati sebelum sempat menjadi serangga . Kita tidak menyedari bilakah lalat ini akan bertelur pada badan kita kerana ia bertelur pada waktu malam. Dan kadang kala ada antara kita yang tidur ternganga. Dan sapa nak sedar kalau tengah tido ada lalat hinggap kat tepi lubang hidung?

Sebab tu gua tido kelubung selimut seratus peratus.

11 Mei 2008

Hantu Tanpa Muka

4 ulasan:

Hantu tanpa muka popular di Jepun. Ia dikenali sebagai Noppera-bō. Modus operandi mereka adalah pada mulanya menjelma menjadi seseorang yang dikenali oleh mangsa. Lepas tu macam biasa, pandang tempat lain, pastu pandang balik, muka dah takde.

Hantu tanpa muka lebih menyeramkan dari banyak hantu-hantu yang lain sebab kita tak dapat agak niat dan emosi hantu tersebut. Sebab.. err.. dia takde muka.

07 Mei 2008

Kelibat Misteri

2 ulasan:


Kelibat misteri yang berjaya di rakam ini masih menimbulkan tanda tanya hingga kini. Sesetengah orang berpendapat bahawa ini adalah imej Awang Kenit yang telah menggemparkan tanah air beberapa tahun lalu.

Awang Kenit adalah makhluk berbentuk manusia bersaiz kecil yang dipercayai makhluk halus yang ada hidup secara rahsia bersama-sama manusia. Beberapa penampakan Awang Kenit telah direkodkan. Mereka ditemui hanya sekilas pandang dan akan lari apabila bertemu manusia.

Adakah makhluk sebegini benar-benar wujud?

05 Mei 2008

Gambar Petir

1 ulasan:










Keadaan ketika ribut petir yang hebat selalunya menakutkan. Langit bagai nak runtuh, bunyi angin yang kuat dan kilat sabung menyabung memang mengerikan. Gambar kali ini dihantar oleh Nojah. Berlaku si jalan lama antara Temerloh dan Kuantan. Beliau ada mengambil video mengenai kejadian ini, dan akan dipaparkan di sini sedikit masa lagi.

04 Mei 2008

Gambar Hantu Lama-Lama

3 ulasan:

Ni apa gambar ni? Tak senonoh je. Rupa macam vintage. Tida dapat dikenalpasti dari mana datangnya, tapi aku pasti korang mesti pernah tengok gambar ni. macam rakaman cctv/kamera video pun ada.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...