27 Mac 2008

Sejadah Solat?

3 ulasan:


Baiklah. Mesti ada penggunaan tali-tali di sini. Cuba tengok karpet dia. Biasa karpet kat masjid mesti sebaris menghadap kiblat, sejadah tu sembahyang menghadap ke mana kalau macam tu?

Real ke tak ni?!

Gambar Hantu Di Tempat Parking

4 ulasan:

Klik untuk dibesarkan. Tengok kat tiang F15 tu.

25 Mac 2008

Babi Berwajah Manusia?

6 ulasan:


Biasa kita dengar cerita pasal manusia berwajah babi (kes-kes menguruskan jenazah) tapi kali ini kat Indonesia dikejutkan dengan fenomena babi yang dilahirkan mirip wajah manusia. Siap ada pusar rambut kat atas dahi lagi.

Kalau diteliti, anak babi ni takde la muka macam manusia sangat. Cuma dia nyaris jadi cyclop (satu mata) je. Cuba tengok betul-betul. Ini kategori 'deformed' dan tumbesaran dia dalam rahim tu terganggu sikit dan akhirnya tak berapa nak jadi. Tu nampak macam ada dahi, hidung mancung (memang babi hidung mancung beb..)

Dalam rahim ye adik-adik, pembesaran tu (pertumbuhan daging) jadi dari kiri dan kanan dan bercantum di hadapan muka (sebab tu kita ada.. apa tu.. yang antara hidung ngan bibir tu..). Kes babi ni dia
terbantut sampai struktur tengkor dia tak sempat mengunjur ke hadapan. 
Tu jadi macam tengkorak manusia.




22 Mac 2008

Tandas Berhantu Di Lipis Centerpoint

4 ulasan:


Banyak kes telah dilaporkan dalam tandas ni. Tandas ini dikongsi oleh lelaki dan wanita. Juga tempat budak-budak dadah lepas gian. Cuba perhatikan dengan teliti refleksi di cermin tersebut.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...