25 Mac 2008

Babi Berwajah Manusia?



Biasa kita dengar cerita pasal manusia berwajah babi (kes-kes menguruskan jenazah) tapi kali ini kat Indonesia dikejutkan dengan fenomena babi yang dilahirkan mirip wajah manusia. Siap ada pusar rambut kat atas dahi lagi.

Kalau diteliti, anak babi ni takde la muka macam manusia sangat. Cuma dia nyaris jadi cyclop (satu mata) je. Cuba tengok betul-betul. Ini kategori 'deformed' dan tumbesaran dia dalam rahim tu terganggu sikit dan akhirnya tak berapa nak jadi. Tu nampak macam ada dahi, hidung mancung (memang babi hidung mancung beb..)

Dalam rahim ye adik-adik, pembesaran tu (pertumbuhan daging) jadi dari kiri dan kanan dan bercantum di hadapan muka (sebab tu kita ada.. apa tu.. yang antara hidung ngan bibir tu..). Kes babi ni dia
terbantut sampai struktur tengkor dia tak sempat mengunjur ke hadapan. 
Tu jadi macam tengkorak manusia.




7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Itu bukan babi!Itu nama nya "babinusia"

Umairah berkata...

boleh pegang babi ke?

Tanpa Nama berkata...

comelnya die!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

2 lah manusia asek suke ckp babi2...haa..kn dah jd cm 2....

Tanpa Nama berkata...

tu beruk la.. beruk fcuk babik... kuarlah bebab (beruk + babi) muka beruk gan muka owg pun tak buleh beza apara..

korang leh guna ayat nie utk maki nanti.. contoh ayat "bebablah ko nie"

sekian.

Tanpa Nama Tapi Hensem berkata...

Tu dajjal dalam golongan babi. Dalam golongan manusia bakal akan muncul nanti.

PAK WAWANG DI BALI berkata...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui AKI DARMO saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan AKI DARMO,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan AKI DARMO yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti, AKI DARMO juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penglaris jualang silahkan hubungi AKI DARMO di 082-310-142-255 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya –ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI -http://pendidikan-merangin.blogspot.co.id

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...