04 September 2008

Gambar Objek Aneh


Apabenda ni weh?
Klik gambar untuk lebih jelas.

17 ulasan:

m taufiq a aziz berkata...

aku x brp puehati ngn gambar yg tgh tu, contrass dia mcm bercanggah lak.. by the way gambar ni buat aku terfikir(plus pengaruh filem), agak agak ada tak manusia terbang tanpa kapal terbang haha

Tanpa Nama berkata...

ceh, gamba edit jer tu

strikeclow berkata...

macam gambar humanoid.tak pun gambar belon bentuk manusia.ntah-ntah gambar David Blaine tengah terapung.

emeynoraship berkata...

majin buu kot.

Tanpa Nama berkata...

ouh...bankrup la air asia ngan Mas jpg...hak5

Tanpa Nama berkata...

kehkehkeh... setuju pendapat strikeclow..

Tanpa Nama berkata...

la padahal ada taik ciak kat lensa kamera dia sebelum dia capture ni pic ai ada2 jala

Tanpa Nama berkata...

ala tu orng tegh buat magic trik tu..aku tgk kat tv aritu..

Tanpa Nama berkata...

aq rasa dia tu goku lar..

Tanpa Nama berkata...

aku ingat 2 papaya yg dlm drama tv3 taun pas

Tanpa Nama berkata...

mybe dia adk bdk superman kot.....

hakim berkata...

mcm batman pun ade..hahahah....hntu mne ade siang2...

aishahcute berkata...

ape bende tu beb,tak pernah gua tengok.pelik nye.ke ade orang terbang...

Tanpa Nama berkata...

Itu cangkuk kren yang bergayut tu tali kren yg gune utk angkut barang.Kan ade kren kat tepi2 tu.

Tanpa Nama berkata...

x pun org nak bunuh diri...hihihi

Tanpa Nama berkata...

apesal ada laut kat atas kepala die tu ? terbang ke berderi kt tepi pantai ? haha

Tanpa Nama berkata...

super sayaa..hahahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...