29 April 2008

Video Penampakan Hantu



Video kali ini dikirimkan oleh Saudara Azlan dari.. err.. dia takde bagitau. Video ini dirakam daripada skrin komputer menggunakan telefon bimbit. Jesteru kualitinya sangat rendah. Namun kita boleh lihat dengan jelas penampakan gambar hantu seolah-olah pochong yang berdiri untuk beberapa saat, dan kemudiannya hilang begitu sahaja.

Tiada maklumat lanjut mengenai video gambar hantu ini. Dan kualiti yang rendah menyukarkan lagi analisis. Diharapkan agar Saudara Azlan dapat memberi sedikit sebanyak maklumat mengenai video ini. Dan jika boleh, dapatlah kiranya menghantar file original video penampakan hantu ini.

Apa-apa pun saya ucapkan terima kasih dan teruskan menghantar bahan-bahan menarik yang boleh kita kongsi bersama.

Update! : Saudara Azlan telah menghubungi saya dan memaklumkan perkara berikut:
  • Sebenarnya saya dapat video tu dari staff abg saya yang berkerja di pos malysia..ketika staff abg saya tu bermain kamera hanphone ketika waktu magrib..kejadian tu berlaku di sijangkang,selangor.pada tahun 2007.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

VID NI CAM REAL JA...........TAPI BNDA NI SUSA NAK CKP.....MMANG LA BNDA NI WUJUD TAPI BLEH KE NAMPAK DGN GUNA KAN ALAT CAMERA ATAU TELPON BMBIT......MNGKIAN NASIB DIA KOT DPT TANKAP GAMBAR HANTU...ATAU APA2 JA LA...HISSSSSSSSSS MCM2 LA.

Amirez berkata...

ini sekadar pendapat saya. rasanya video ni fake. cara hantu tu muncul macam biasan pada cermin (maybe tingkap kereta). satu lagi yg musykil, orang yg merakam ni macam tak terkejut je dapat rakam gambar hantu tu.

sekadar pendapat saja :)

Tanpa Nama berkata...

Seram jgk..hehe

afzan masnita berkata...

@amirez maybe mase dye rakam ney dye ta nmpk bende tuh . mase tgk smule baru nmpk . pernah jadi mcm tuh dkt ckgu sye .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...