30 September 2008

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Di kesempatan ini ingin saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua pengunjung blog GambarHantu walau di mana jua anda berada. Jika ada sebarang salah silap harap dimaafkan. Saya hanya manusia biasa yang tidak terlepas dari melakukan kesilapan.

Juga saya memohon maaf sebab tak banyak update bulan puasa ni sebab setan semua kena rantai, jadi tak banyak hantu yang berjaya dirakam. Hehe..

Apa-apapun lepas raya ni InsyaAllah GambarHantu akan menjalani penjenamaan semula. Kita akan paparkan banyak lagi kandungan yang lebih seram, horror dan menakutkan. Saya juga harap akan datang lebih ramai pengunjung take part dalam diskusi dan menyampaikan sebarang pandangan dan idea kepada blog ini. Pihak kami juga akan lebih daring dalam menyiasat fenomena mistik di negara ini. Beberapa rancangan telah diatur, dan tidak lama lagi akan ada laporan ekslusif mengenai aktiviti 'menangkap hantu' ini. Kita juga akan meneroka banyak bidang-bidang baru dan tidak lagi terikat kepada paparan mistik semata-mata. Di dunia ini banyak lagi misteri yang belum dirungkai. Dan kami akan cover kesemuanya khusus untuk tatapan anda.

Terima kasih atas sokongan anda selama ini dan menjadikan blog GambarHantu 'the premier authority' dalam arena mistik dan paranormal di internet. Saya akan terus berusaha menyampaikan yang terbaik buat korang semua.

Akhir kata, Selamat Hari Raya Aidilfitri. Hati-hati di jalanraya.
Be safe, have fun!

Yang Benar,
admin

2 ulasan:

Ismah_hanie berkata...

selamat hari raya jugak.....kalo banyak gambar hantu..tolong lah edit kat mana-mana ke ..tau

erin_erina70 berkata...

slmt hari raye jugak .....kalo bole lah hantar lah gambar hantu pa....ling .....seram tau,jgn hantar yang tak seram plak..tak best...ok

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...